salji

Powered By Blogger

Wednesday, August 17, 2011

UJIAN ITU HANYA UNTUK MENGUJI

semalam...kelas ak just smpi kol 10pg..disebabkan ada kelas ganti untuk subjek law016, kelas pon tamat pada pukul 12..pastu, aku dan kawan aku ni nak balik bilik..hujan pulak turun dengan lebat..terpaksalah kami pergi ke library u kami untuk tunggu hujan lebat tu reda..tunggu punya tunggu sampai pukul 2 lebih..pastu hujan pon macam da nk berhenti, aku pon keluar la dari library dengan menbawa laptop dan pendrive di atas laptop..pastu aku pun balik dengan selambe nyer..dan2 aku sampai kat bilik pukul 3 lebh..nk edit assignment aku yang kene hantar esk  (hari nie)..but pendrive aku pulak takde..puas aku cari kat library..sepanjang jalan yang aku lalu tadi.. tak jumpe jugak..aku pun ape lagi..meraung la..malam pulak ade kelas ganti CTU..huhu..bengkak mata aku pegi kelas..on the way aku nak ke kelas, tunggu jap kawan ni, tetibe die cakap, weyh aku lupa la nak bawak pendrive ko..tadi before pegi kelas, ade budak dip hanta..die kate ko punye..huhu..aku bersyukur tak terkire taw..da la aku bernazar nak belanje budak tuh..so, kene belanje die..pastu kawan aku pulak da bernazar nak pose, so, die pon kene la pose..maybe Allah nak uji aku dalam bulan ramaddhan ni..time aku bagitaw kat mak aku mak aku suruh bace yasin n wat solat hajat...and bace subhanallah himin kuntum mina zolimin..1000x...smbil aku bace tuh terus aku tertido..so..kat spe lagi kite leh mengadu selain Dia????alhamdulillah aku dapat balik pendrive aku..naseb la yang jumpe tu budak perempuan yang baek..k la..wassalam...:)

No comments:

Post a Comment