salji

Powered By Blogger

Sunday, June 5, 2011

ohh!! please!!

aku pelik la..kenapa certain boys ni have no respect of women..selama nk masuk 2 mingggu ni..aku da tengok  mane lelaki yang buaya darat..mane yang jenis pemalu..or yang macam2 lagi la..today is the first day of my class..and our class is combine with another class..the problem is..da la tempat tu panas..pastu tak cukup meja and kerusi..bagi yang datang lambat tu..terpaksa la cari sendiri..at that time..boys comes late..so..dowang pun duduk la kat belakang..aku yang kat depan ni..rase nk maki je bising sgt..da la lecturer tu suara die sangat merdu..menyebabkan sense nak tido tu datang dengan sendiri..slide die lak x jelas...pastu bdk belakang aku ni tadi da tegur aku..die nak mintak kerusi..bile aku cakap ada orang,die pergi amek jugak..then,aku pun amek la kerusi  kat tempat len untuk kawan aku tuh..waktu lecturer tuh bagi lecture  die..budak lelaki belakang aku budak kelantan..sibok nak ngorat budak kelantan berdekatan aku..punye la bising..ase macam nak je cakap suruh die diam..last2..budak pompuan sebelah aku pun sound die.." eh, senyap sikit leh x,orang nak baca buku la,ada buku kan,so baca lah"..lepas tu budak tu diam..but..yang part aku tak suke tu..ade ke patut die ada cakap benda2 x senonoh camtu..malas aku nk terangkan dsini..wt geli je kalo korang dengar...huh..plik aku..budak tuh dari negeri yang banyak kot ulamak..kawan2 aku perempuan dari kelantan pun da banyak cerita perangai budak2 sekolah kelantan macam mane..soo..better la kalo nak cari pasangan tuh..mybe korang akan bahagia jika amek orang yang bukan dari sane..hurm..sedih pun ada jugak bila tengak perangai budak melayu camtuh..hurm..da la satu kos dengan aku kat sini..hope Allah akan guide aku selama aku berada kat sini..aaammmiiiiinnn...nak cakapan banyak pun tak guna..masing2 da besar kan..tak kan nk tegur lagi..kalo tegur karang kena banned lak..kata masuk campur urusan orang..so..lantak korang la..Allah knows what u are doing..k..daa...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment